Preden zapustimo razstavni prostor, si lahko ogledamo še slamoreznico, velike lesene sani in bencinski motor. Tega so preko jermenic in prenosnih koles povezali s stroji na podu.
Slamoreznica je imela na pogonskem kolesu simetrično postavljeni dve rezili, ki sta preko pogonskega sistema potiskali mešanico slame in sena do rezil. Razrezana krma je bila dolga nekaj več kot 5 cm. Preko zime so jo uporabljali za krmo živali.
Vprežne sani so bile pozimi, ko je zapadel sneg, edino prevozno sredstvo, ki je premagalo vse zamete, nastale zaradi vetra. Pot do hiše je močan veter lahko zametel že v pičli uri.
Bencinski motor, ki je služil za pogon strojev na podu, je bil nameščen zunaj poda, in sicer pod lipo ob vznožju griča z macesni. Preko jermenov in koles so vrtljaje motorja prenesli na stroje na podu. Pred tem so uporabljali »gepel«, vrtečo napravo, ki so jo vrteli voli ali konji s hojo v krogu.